reklama

Jarne vyznanie

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Sme ako dva oblaky

co tuzia splynut

bez slov

ved vsetko uz bolo povedane

Sme tuzbou

bez hranic

Staci nam jemna melodia jari

Vona kvetov

a deka od mamy

Si naozaj najpoetickejsi milenec

Vhodny pre vsetok okamzik

Neboj sa minulych,

zabudnutych omylov

Si moje nebo

Moja odmena

Moj poklad

Moj sen

moja modlitba

moj svet

Dakujem, ze si Laska

Katarína Kovaľová

Katarína Kovaľová

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som poetka verná kráse umenia...svoju pesimistickú myseľ kŕmim optimistickými ilúziami..Som blázon...Som klaun Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu